ICT: Kancelářské minimum pro pedagogy

Cílová skupina:

ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé ZUŠ a SUŠ, učitelé VOŠ, učitelé praktického vyučování, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga

Časová dotace:

8 hod

Téma výuky:

Triky na zefektivnění práce ve Wordu, Excelu a Outlooku - klávesové zkratky k jednotlivým programům
Možnosti propojení aplikací (Vložit jinak)
Word - formátování delších dokumentů, netisknutelné znaky, revize dokumentů, pravopis, tezaurus, záhlaví a zápatí, číslování stránek, využití normy na úpravu dokumentů (ČSN 01 6910)
Excel - tvorba a formátování tabulek, jednoduché vzorce v Excelu
Outlook - práce se zprávou a přílohami, využití Kalendáře, Úkolů a Kontaktů

Termíny a čas:

29.11.-30.11.2021, vždy od 14:00 - 17:30 hod (nebo individuálně)

Forma výuky:

prezenčně nebo on-line (webinář)

Cena:

1 490 Kč

Máte-li zájem se přihlásit do otevřeného vypsaného kurzu, vyplňte níže uvedený přihlašovací formulář. 
V případě domluvy prezenční výuky, zaměstnaneckého kurzu či jiného termínu nás kontaktujte zde

přihlašovací formulář

* povinné údaje

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace