Content marketing je klíčovým nástrojem pro budování značky, zvyšování její důvěryhodnosti a získávání nových zákazníků. Kurz vás provede celým procesem – od základních principů až po pokročilé strategie tvorby a distribuce obsahu. Naučíte se, jak pracovat s mediálními personami a cílovými skupinami, jaký mix kanálů volit i jak vytvořit úspěšnou content strategii.
Úvod do content marketingu: Co je content marketing a proč je důležitý, rozdíl mezi content marketingem a tradiční reklamou
Obsahová strategie: obsahová analýza, kreativní brief, cílové skupiny a tvorba mediálních person
Tvorba obsahu: jaké typy obsahu fungují nejlépe (blogy, videa, newslettery, infografiky, podcasty…), úvod do copywritingu
SEO a optimalizace pro vyhledávače: základy SEO, klíčová slova a jak je využívat, SEO copywriting
Distribuce a propagace obsahu: jak volit mix mediálních kanálů
Trendy a inovace v content marketingu: Jak využít AI, personalizace obsahu, měření úspěšnosti a vyhodnocování dat
1-2 dny - dle zvolených témat
on-line nebo prezenčně (učebna Trutnov x vaše prostory)
individuálně, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:
1) počet osob
2) místo konání
3) zvolená témata
4) forma výuky
O návrhu cenové nabídky, či bližších informací ke kurzu, nás prosím kontaktujte zde.