Úvod do obsahového marketingu

Content marketing je klíčovým nástrojem pro budování značky, zvyšování její důvěryhodnosti a získávání nových zákazníků. Kurz vás provede celým procesem – od základních principů až po pokročilé strategie tvorby a distribuce obsahu. Naučíte se, jak pracovat s mediálními personami a cílovými skupinami, jaký mix kanálů volit i  jak vytvořit úspěšnou content strategii.

Obsah kurzu:

Úvod do content marketingu: Co je content marketing a proč je důležitý, rozdíl mezi content marketingem a tradiční reklamou
Obsahová strategie: obsahová analýza, kreativní brief, cílové skupiny a tvorba mediálních person
Tvorba obsahu: jaké typy obsahu fungují nejlépe (blogy, videa, newslettery, infografiky, podcasty…), úvod do copywritingu
SEO a optimalizace pro vyhledávače: základy SEO, klíčová slova a jak je využívat, SEO copywriting
Distribuce a propagace obsahu: jak volit mix mediálních kanálů
Trendy a inovace v content marketingu: Jak využít AI, personalizace obsahu, měření úspěšnosti a vyhodnocování dat

Délka kurzu:       

1-2 dny - dle zvolených témat

Forma výuky:

on-line nebo prezenčně (učebna Trutnov x vaše prostory)

Cena:

individuálně, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:

1) počet osob
2) místo konání
3) zvolená témata
4) forma výuky 

O návrhu cenové nabídky, či bližších informací ke kurzu, nás prosím kontaktujte zde

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace