Komunikační dovednosti pro obchodníky

Komunikační dovednosti v obchodním jednání jsou určeny nejen prodejcům, ale také dealerům, agentům, a osobám v rovnocenném, podřízeném a nadřízeném vztahu, protože i žádost kolegyni, kolegovi je vlastně obchodem. Seminář je zaměřen na zvýšení efektivity komunikace v rámci týmu, firmy a současně vůči klientům a externím partnerům.

Obsah kurzu:

Smysl komunikace, jak komunikujeme a čím se liší jednotlivé komunikační typy, psychologie zákazníka, identifikace zákazníka, jednotlivé typy zákazníků a jak s nimi zacházet, co je cílem prodeje, struktura prodeje, navázaní kontaktu, zjišťování potřeb zákazníka, prezentace navrhovaného řešení, kupní signály, dokončení obchodu, poprodejní servis, zvládání obtížné komunikace (jak odpovídat na dotazy a případné námitky).

Časový rozsah:

1 den

Forma výuky:

prezenčně

Cena:

individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:

1) počet osob
2) místo konání

O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace