Zlepšování zákaznické zkušenosti (CX) prakticky

Naučte se mapovat zákaznické cesty, zjišťovat potřeby a obavy vašich zákazníků a díky tomu designovat lepší produkty, služby, web nebo komunikaci. CX je zásadní a v budgetu i prioritách managementu rychle rostoucí téma v B2B i B2C, napříč vertikálami. Nestůjte pozadu!

Popis kurzu:

Kurz vás ve 4 blocích provede kritickou teorií, praktickými metodami, cvičeními až k sestavení akčního plánu pro měření a zlepšování zkušenosti vašich zákazníků. Naučíte se auditovat kvalitu a rozsah reálného pochopení vašich zákazníků, získávat užitečnou zpětnou vazbu, zadat a/nebo sami provádět základní výzkumné metody, provázat kvalitativní insighty z daty a to vše využít pro návrh konkrétních měřitelných zlepšení. Po každém bloku si zpracujete cvičení pro váš byznys, ve kterému získáte od lektora zpětnou vazbu a budete jej moci obratem využít v praxi.

Komu je kurz určen:

Majitelům a manažerům (typicky marketingu, produktu nebo péče o klienty) firem, které se potřebují lépe rozhodovat o budoucím rozvoji a prioritách. Tak, aby firemní rozhodnutí zákazníci více a častěji oceňovali penězi.

Obsah kurzu:
Blok 1: Úvod do principů CX

Proč byste se ve firmě měli CX zabývat, co vám to přinese a jak to v jádru funguje.

- principy
- dopady CX na byznys
- stav CX v ČR
- CX framework
➡ inventura stavu poznání zákazníka do příště (úkol do dalšího bloku)

Blok 2: Mapování zákaznické cesty
Jak využit existující zpětnou vazbu a data o chování zákazníků
- sběr a vyhodnocení zpětné vazby
- data (digitální, zákaznická, tržní)
- využití AI modelů
➡ prototyp mapy zákaznické cesty - interaktivní workshop nad fiktivním projektem (nebo účastnickým, záleží zda bude někdo ochoten, spíš si myslím, že ne)


Blok 3: Zákaznický výzkum
Jak se zákazníkům dostat "pod kůži" a zjistit proč se chovají tak, jak se chovají
- dotazníky
- callbacky
- hloubkové rozhovory
- testování
- mystery shopping
- komerční panely
➡ konkrétní zadání na menší výzkum do dalšího bloku pro ozkoušení si principů


Blok 4: Design a vyhodnocení změn
Jak data a výzkum využít do praxe. S měřitelným výsledkem

- design změn
- dlouhodobá práce s mapou zákaznické cesty
- prioritizace
- vyhodnocování
- řízení CX v day2day praxi

Materiály:
  • šablony, vzory
  • best-practices pro různé metody.
  • stručné sumáře s příklady do/don´t.
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

16 hodin

Vyberte termín a místo konání
19. 2. - 2. 4. 2026 cz
Prezenčně
Praha 4
19. 2. - 2. 4. 2026 cz
Online
Online
Kdykoliv cz
Online
Online
Kdykoliv cz
Prezenčně
Praha
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru