Komunikační dovednosti

Komunikační dovednosti

Komunikujte správně a sebevědoměji!

Komunikační dovednosti pro obchodníky

Komunikujte s vašimi klienty správně.

Konfliktní situace

Reagujte na konflikt a zůstaňte klidní.

Vyjednávání a argumentace pro obchodníky

Nenechte se zastrašit, mějte připravený argument.

Lektorské a trenérské dovednosti

Vzdělávání je vždy dialog a nikdy monolog.

Slovní sebeobrana

Naučte se srozumitelně mluvit a vyjednávat.

Prezentační dovednosti

Připravte zajímavou a úspěšnou prezentaci.

Telefonní komunikace

Naučte se správně komunikovat po telefonu.

Vyjednávání a argumentace

Naučte se přesvědčivě vyjednávat a argumentovat!

Komunikace bez emocí

Naučte se řešit různé situace pozitivně!

Základní komunikační principy nejen pro pozice šéfů, aneb jak si prosadit svou a pochopit druhé (abeceda manažera, partnera, rodiče, …)

Uvědomte si svou řídící roli/kompetence!

Řešení rutinních manažerských situací v praxi, aneb jak efektivně předat úkol, jak motivačně pochválit a nenásilně pokárat a další

"Hraní rolí"

Jak vyřešit komunikační konflikt, aneb jak to vzládnu a nezblázním se … vhodné nejen pro pracovní život

Konflikt jako běžná součást komunikace!

Situační leadership podle Kena Blancharda, aneb od direktivy k motivačnímu delegování

Upevněte si řídící a motivační principy!

Týmová souhra je víc než jednotlivec, aneb obvykle to platí … týmová práce, vedení porad

Naučte se spolupracovat v týmu!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace