Business na dálku

Vedení osobních schůzek má mnoho lídrů v malíčku – vědí, že je potřeba mít jasně daný program, nedovolit účastníkům odbočovat od tématu atd. Dnes však probíhá stále větší počet schůzek online a k tomu, jak je efektivně vést z obchodního pohledu, osvědčené rady chybí.
 

Komu je kurz určen:

Business development, Obchodní konzultanty, obchodní manažery, osobám, které jsou součástí prodejního procesu.

Kurz lze přizpůsobit Vašim požadavkům a konkrétní cílové skupině.
 

Obsah kurzu:
  • Výhody a nevýhody prodeje: e-mail vs. telefon vs. osobní jednání
  • On-line schůzka: Jak si ji domluvit, jak se na ni připravit a jak ji profesionálně vést
  • Komunikace s klienty, jak využívat osobní a on-line schůzku ve svůj prospěch a jakou formu zvolit pro daný cíl. Na co si dát pozor a nenechat si zavřít dveře pro budoucí prodeje
Materiály:

Prezentace lektora v elektronické podobě.

Cíle kurzu:

Účastí na kurzu získáte návod, jak zorganizovat a úspěšně vést on-line prodejní schůzku. Definujeme si jednotlivé formy prodeje produktů a služeb. Zjistíte, co vám mohou přinést, anebo naopak vzít z pohledu úspěšnosti v prodeji, a čím vás klienti mohou překvapit.

úroveň

základní

jazyk
cz en

délka kurzu

2 hodiny

Vyberte termín a místo konání
19. 12. 2025 10:00 - 12:00 cz
Online
Online
27. 3. 2026 10:00 - 12:00 cz
Online
Online
3. 7. 2026 10:00 - 12:00 cz
Online
Online
Kdykoliv cz
Online
Online
Kdykoliv en
Online
Online
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru