HR jako respektovaný partner - Nebýt Popelkou… od „děvčat pro všechno“ ke skutečnému HR Business Partnerství

Popis kurzu:

Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli?
Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše náměty nejsou vyslyšeny? Často jsou v rolích personalistů šikovní lidé, co rozumí své oblasti práce, ale je pro ně těžké se prosadit na manažerské úrovni. Přitom personalistika odtržená od manažerského řízení, neprovázaná s přímými vlivy na výkon, nebude nikdy tou přínosnou službou pro společnost. Pokud narážíte při své personální práci na nepochopení při interakci s manažery, lze to úpravou přístupu výrazně změnit. Naučme se posunout oblast HR do role respektovaného partnera

Komu je kurz určen:
  • Všem personalistům, na různé úrovni personálního řízení a služeb, kteří chtějí vytvořit pevnější partnerství s managementem.
  • Začínajícím i zkušenějším personalistům, kteří být úspěšnější v prosazování personálních kroků a opatření a využívat účinnou argumentaci.
  • Všem personalistům, kteří chtějí více porozumět manažerskému pohledu při řízení firmy.
  • Personalistům, kteří chtějí mít přímý vliv na výsledky zaměstnanců a výkon firmy.
Obsah kurzu:

Vymezení role HR 

  • Pohled HR na personalistika a pohled managementu; chtějí to samé?
  • Rozdíl mezi servisní a strategickou rolí v HR

Podstata a přínosy skutečného HR partnerství s managementem

  • Vliv personální práce na management
  • Servisní vs. koncepční typ HR práce

Kým chceme být? 

  • Specialista, zprostředkovatel nebo strategický partner
  • Náročnost role strategického HR

Z čeho vycházet při plánování HR činností

  • Jak nedělat jen věci správně, ale dělat hlavně ty správné pro firmu
  • Kdo neměří, neřídí - důležitost HR controllingu v partnerství s managementem 

Rysy úspěšných leaderů a klíčové principy komunikace s managementem

  • Zákonitosti účinného, zdravého sebeprosazení
  • Náročné komunikační: facilitace změn, prodej užitků personální práce, prosazení návrhu, argumentace
  • Aby management naslouchal - “řeč čísel” v manažerské a personální praxi
Cíle kurzu:
  • Pochopíte, jak vytvořit základ pro roli HR jako uznávaného partnera.
  • Poznáte, jak nastavit respektující vztah ve spolupráci s manažery.
  • Najdete kroky, jak posílit důvěru managementu ve vaši HR roli.
  • Snadněji prosadíte účinné koncepce personální práce.
  • Porozumíte principům controlIingu pro měření efektivity personální práce.
  • Ovlivníte nastaveným HR přístupem měřitelné výsledky zaměstnanců – tento dopadá má  v managementu zásadní váhu.
  • Budete vědět, jak se zapojit a přímo se podílet na ekonomickém výsledku společnosti.
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

4 hodiny

Vyberte termín a místo konání
11. 2. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru