Získejte praktické znalosti a dovednosti v procesech ITSM (IT Service Management), jako je správa service desku, správa incidentů, správa problémů, správa změn, správa verzí, správa konfigurace, správa úrovně služeb a správa aktiv IT.
Kurz vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb. Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.
Školení představí klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci. Při kurzu jsou použity inovativní školící metody jako případové studie, gamifikace, vizualizace, videoprojekci.
Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.
Kurz je určen pro všechny se zájmem o fungování IT.
Kurz je určen pro veřejný sektor i soukromou sféru.
Školící materiály jsou v českém jazyce.
Studenti pochopí principy, koncepty a osvědčené postupy ITSM. Kurz pokrývá různé rámce ITSM, jako jsou ITIL, Kaizen, Agile, DevOps aj. a jejich aplikaci v reálných scénářích.
základní
2 dny