ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support + zkouška

Kurz pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby zahrnoval „vytváření“ služeb. 
Vybrat si můžete ze 3-denního školení vedeného lektorem, nebo půlročního přístupu k e-Learningu.

Popis kurzu:

Zaměřuje se na integraci různých hodnotových toků a činností (podpůrné postupy, metody a nástroje) za účelem vytváření a poskytování dodávky a podpory produktů a IT služeb. Kurz také zahrnuje sledování výkonnosti IT služeb a umožňuje odborníkům pochopit kvality IT služeb a metody jejich zlepšování. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support.

Akreditované školení ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Požadované znalosti:

Kurz a certifikační zkouška ITIL® 4 Foundation.

Komu je kurz určen:

ITIL 4® Specialist: Create, Deliver and Support je zaměřen na jednotlivce, kteří pokračují na své cestě v oblasti správy služeb (Vedoucím IT, IT specialistům, Product Owner, členům DevOps týmu aj.).

Obsah kurzu:
  • Service design price and orchestration
  • Software development and management
  • Deployment management
  • Release management
  •  Service validation and testing
  • Change enablement
  • Ensuring stakeholder satisfaction
  • Service Desk
  • Incident management – detection and resolution
  • Problem management
  • Knowledge management
  • Service level management
  • Monitoring and event management
e-Learning / samostudium

Získáte přístup k online platformě Peoplecertu na dobu 6 měsíců který obsahuje:

  • Oficiální eBook - Tento cenný průvodce přípravou na zkoušku bude také vaším hlavním zdrojem informací při práci, dalším studiu nebo profesním rozvoji.
  • Exam voucher pro online zkoušku s proctorem
  • Oficiální  Learning  Kit - autorizované školící materiály, které obsahují Workbook a Quick Reference Guide
  • Interaktivní eLearning
  • Samovyhodnocující sample papery
Materiály:

Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.

Cíle kurzu:
  • Zlepšit vývoj a podporu služeb
  • Porozumět klíčovým konceptům
  • Řešit výzvy v čase digitální transformace
  • Plánovat a spravovat zdroje do efektivních hodnotových toků
  • Zlepšit výkon a efektivitu napříč týmy, hodnotovými toky a pracovními toky
  • Využít ITIL praktik přispívajících k řízení toků vytvářejících přidané hodnoty (nová služba a podpora uživatelů)
  • Koordinovat a strukturovat práci a činnosti, klíčové pro poskytování a podporu služeb
úroveň

pokročilý

jazyk
cz en

délka kurzu

3 dny

Vyberte termín a místo konání
18. - 20. 11. 2025 cz
Prezenčně
Praha
18. - 20. 11. 2025 cz
Online
Online
Kdykoliv cz
Online
Online
Kdykoliv en
Online
Online
Kdykoliv en
Kurz neprobíhá prezenčně ani distančně. Může jít např. o formu samostudia nebo skládání zkoušky
Online
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru