ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + exam
Kurz se zaměřuje na transformaci poptávky v hodnotu prostřednictvím IT služeb (interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery). Vybrat si můžete ze 3-denního školení vedeného lektorem, nebo půlročního přístupu k e-Learningu.
Popis kurzu:
Seznámíte se s klíčovými tématy, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků aj., a získáte nástroje ke zvýšení spokojenosti všech zúčastněných stran. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value.
Požadované znalosti:
Kurz a certifikační zkouška ITIL® 4 Foundation.
Komu je kurz určen:
Odborníkům zodpovědným za řízení a integraci zúčastněných stran (vedoucím IT, Procesním vlastníkům, IT specialistům, členům DevOps, vlastníkům projektu). Dále pro ty, kteří se zaměřují na mapování cesty a zkušenosti zákazníků, a ty, kteří jsou odpovědní za podporu vztahů s partnery a dodavateli.
Obsah kurzu:
- Relationship management
- Portfolio management
- Service request management
- Supplier management
- Business analysis
- Service level management
- Service catalog management
- Service Desk
e-Learning / samostudium
Získáte přístup k online platformě Peoplecertu na dobu 6 měsíců který obsahuje:
- Oficiální eBook - Tento cenný průvodce přípravou na zkoušku bude také vaším hlavním zdrojem informací při práci, dalším studiu nebo profesním rozvoji.
- Exam voucher pro online zkoušku s proctorem
- Oficiální Learning Kit - autorizované školící materiály, které obsahují Workbook a Quick Reference Guide
- Interaktivní eLearning
- Samovyhodnocující sample papery
Certifikace:
Akreditované školení ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.
Materiály:
Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.
Cíle kurzu:
- Naučit se, jak navrhovat a zlepšovat cesty zákazníků
- Naučit se charakteristiky trhů, marketingové aktivity a techniky
- Umět popsat a analyzovat potřeby zákazníků i vnitřní a vnější faktory, které na ně mají vliv
- Utvářit poptávku a definovat nabídky služeb
- Sladit očekávání a dohodnout podrobnosti o službách
- Vědět, jak rozeznat a ověřit hodnotu služby