ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + zkouška

Kurz se zaměřuje na transformaci poptávky v hodnotu prostřednictvím IT služeb (interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery). 
Vybrat si můžete ze 3-denního školení vedeného lektorem, nebo půlročního přístupu k e-Learningu.

Popis kurzu:

Seznámíte se s klíčovými tématy, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků aj., a získáte nástroje ke zvýšení spokojenosti všech zúčastněných stran. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value.

Akreditované školení ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Požadované znalosti:

Kurz a certifikační zkouška ITIL® 4 Foundation.

Komu je kurz určen:

Odborníkům zodpovědným za řízení a integraci zúčastněných stran (vedoucím IT, Procesním vlastníkům, IT specialistům, členům DevOps, vlastníkům projektu). Dále pro ty, kteří se zaměřují na mapování cesty a zkušenosti zákazníků, a ty, kteří jsou odpovědní za podporu vztahů s partnery a dodavateli.

Obsah kurzu:
  • Relationship management
  • Portfolio management
  • Service request management
  • Supplier management
  • Business analysis
  • Service level management
  • Service catalog management
  • Service Desk
e-Learning / samostudium

Získáte přístup k online platformě Peoplecertu na dobu 6 měsíců který obsahuje:

  • Oficiální eBook - Tento cenný průvodce přípravou na zkoušku bude také vaším hlavním zdrojem informací při práci, dalším studiu nebo profesním rozvoji.
  • Exam voucher pro online zkoušku s proctorem
  • Oficiální  Learning  Kit - autorizované školící materiály, které obsahují Workbook a Quick Reference Guide
  • Interaktivní eLearning
  • Samovyhodnocující sample papery
Materiály:
Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.
Cíle kurzu:
  • Naučit se, jak navrhovat a zlepšovat cesty zákazníků
  • Naučit se charakteristiky trhů, marketingové aktivity a techniky
  • Umět popsat a analyzovat potřeby zákazníků i vnitřní a vnější faktory, které na ně mají vliv
  • Utvářit poptávku a definovat nabídky služeb
  • Sladit očekávání a dohodnout podrobnosti o službách
  • Vědět, jak rozeznat a ověřit hodnotu služby
úroveň

pokročilý

jazyk
cz en

délka kurzu

3 dny

Vyberte termín a místo konání
26. - 28. 1. 2026 cz
Online
Online
Kdykoliv cz
Online
Online
Kdykoliv en
Online
Online
Kdykoliv en
Kurz neprobíhá prezenčně ani distančně. Může jít např. o formu samostudia nebo skládání zkoušky
Online
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru