Jak vyřešit komunikační konflikt

Konflikt jako běžná součást komunikace!
Komu je kurz určen:
Kurz je určen všem, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v řešení náročných komunikačních situací — vedoucím pracovníkům, pedagogům, personalistům, pracovníkům ve službách i členům týmů. Vhodný je pro každého, kdo se chce naučit zvládat konflikty s nadhledem, porozuměním a respektem.
Obsah kurzu:
  • co je to konflikt a kde se vůbec bere, kdo za to může
  • jaká mohou být obecná pravidla pro zvládnutí komunikačních konflkktů
  • jak vyřešit konflikt na kolegiální / partnerské úrovni
  • co je to arbitráž a jak ji efektivně řešit
  • co je to (manažerský) omyl a jaké může mít řešení
  • jak poskytnout kritickou zpětnou vazbu podřízené / nadřízené osobě
  • poznejte svou osobní preferenci při řešení konfliktů / sebehodnotící test (Kilmann)
Cíle kurzu:
Cílem kurzu je podívat se na konflikt jako na běžnou součást komunikace, diskutovat o možných příčinách, pravidlech, která pomohou ke zvládnutí emocí, účastníci se naučí/zdokonalí v poskytování zpětné vazby a pobaví se o možnostech, které skýtá asertivita a její komunikační techniky.
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

1 den

Vyberte termín a místo konání
Kdykoliv cz
Prezenčně
Celá ČR
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru