Keep Cool: Obratná komunikace v konfliktních situacích - Bravurní zvládání nesnadných situací

Popis kurzu:

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

Komu je kurz určen:
  • Všichni, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace
Obsah kurzu:

Vaše nesnadné situace

  • Jak dochází k napětí a čím vrcholí
  • Pět přístupů k řešení konfliktů
  • Test Vašeho chování v konfliktní situaci
  • Trénink ve dvojicích s pozorovatelem procesu a stresu 

Typický průběh eskalace situace

  • Fáze potenciální opozice
  • Komunikace, komunikační šumy a nedostatek či přebytek informací
  • Vnímání a personalizace
  • Typy vyjednávání v konfliktu (poziční, principiální, zásadové, soupeřivé a kooperativní)

Účinná obrana při vzniklém konfliktu

  • Spouštěcí mechanismy konfliktů
  • Typy a role v konfliktu
  • Způsoby řešení konfliktů a jejich charakteristiky
  • Použití vhodných a méně vhodných formulací
  • Jak docílit přesvědčivosti
Cíle kurzu:
  • Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
  • Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
  • Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
  • Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

4 hodiny

Vyberte termín a místo konání
21. 11. 2025 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
4. 3. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru