Komunikace a řešení problémů pro mistry - Natrénujte si jednání v náročných situacích

Popis kurzu:

Pozorujete na vašem pracovišti krátkodobé neshody, nebo dokonce dlouhodobé konflikty? To vše se dá zvládnout díky jednoduchým technikám 

V kurzu se naučíte prakticky používat techniky pro úspěšné řešení konfliktů na pracovišti, ale i v osobním životě. Účinnost technik byla testována a prověřena na více než 100 projektech za posledních 8 let. Přístupy synergogiky, mediace a koučování byly přeneseny do velmi efektivních technik, jejichž používání je velice jednoduché. Především v praxi prověřená technika okamžitého zvládnutí emocí je novátorská a pracuje s nejnovějšími poznatky z výzkumu fungování lidského mozku. Všechny techniky si vyzkoušíte na řešení obtížných situací z vaší vlastní praxe. 

Komu je kurz určen:
  • Mistrům, kteří mají v týmu podřízené, s nimiž se obtížně komunikuje 
  • Mistrům, kterým na pracovišti narůstá konflikt, ale i těm, kteří chtějí případným konfliktům předcházet 
Obsah kurzu:
  • Způsoby předcházení neshodám a konfliktům v různých kontextech práce 
  • Jak neshody zužitkovat do podoby přinášející výsledek (práce s tzv. složkami chování)
  • Jak spolehlivě zjistit, co je jádrem sporu – postupy, nácvik
  • Situační i dlouhodobé techniky řízení neshod a konfliktů - jedinec x jedinec, jedinec x tým, manažer x tým, manažer x jedinec 
  • Příklady užití technik dle konkrétního stylu chování jednotlivců či skupiny 
  • Trénink na konkrétních situacích ze života účastníků 
  • Řízení týmových konfliktů a koučování – postup, nácvik 
  • Jak využít konflikt pro budování týmové spolupráce – příklady, analýzy, postupy, trénink, aplikace na konkrétní situace
  • Individuální eye-to-eye rozbory (konzultace) nevyřešených situací ze života účastníků = odhalení jádra problémů, doposud užitá řešení, cíle nového stavu, doporučení 
    a plán řešení 
  • Přidaná hodnota: jak rozvíjet své dovednosti v této situaci 
Cíle kurzu:
  • vyzkoušíte si vybrané techniky zvládání obtížných situací na pracovišti
  • zvýšíte svou schopnost konstruktivního řešení konfliktů 
  • zjistíte, jak předcházet konfliktům a neshodám 
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

4 hodiny

Vyberte termín a místo konání
22. 4. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
19. 5. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Brno
6. 10. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru