Komunikujte správně a sebevědoměji!
Obsah kurzu:
Máte potíže s komunikací v obtížnějších situacích? Chcete být úspěšnější v řešení konfliktů? Víte, jak získat souhlas druhých lidí? Jak reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný? Umíte říci NE bez pocitu viny?
- odlišnosti mezi lidmi a jak lépe porozumět chování a jednání svých spolupracovníků či klientů
- identifikace předpokladů a rizik vzájemné, komunikace – jak získat souhlas druhých lidí
- řeč těla – jak umět číst a vysílat neverbální signály
- komunikace s lidmi rozdílných osobnostních typů
- umění naslouchat a klást správné otázky
- zásady pozitivní komunikace
- techniky efektivního telefonování
- principy a taktiky vyjednávání
- překonávání námitek
- jak zvládnout konflikt
- komunikace po telefonu.
- individuální konzultace – odstranění bariér v komunikaci, najít přirozenost, zvýšení sebejistoty aj.