Komunikační dovednosti

Komunikujte správně a sebevědoměji!
 

Obsah kurzu:
Máte potíže s komunikací v obtížnějších situacích? Chcete být úspěšnější v řešení konfliktů? Víte, jak získat souhlas druhých lidí? Jak reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný? Umíte říci NE bez pocitu viny?
  • odlišnosti mezi lidmi a jak lépe porozumět chování a jednání svých spolupracovníků či klientů
  • identifikace předpokladů a rizik vzájemné, komunikace – jak získat souhlas druhých lidí
  • řeč těla – jak umět číst a vysílat neverbální signály
  • komunikace s lidmi rozdílných osobnostních typů
  • umění naslouchat a klást správné otázky
  • zásady pozitivní komunikace
  • techniky efektivního telefonování
  • principy a taktiky vyjednávání
  • překonávání námitek
  • jak zvládnout konflikt
  • komunikace po telefonu.
  • individuální konzultace – odstranění bariér v komunikaci, najít přirozenost, zvýšení sebejistoty aj.
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

1 den

Vyberte termín a místo konání
Kdykoliv cz
Prezenčně
Celá ČR
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru