Komunikační dovednosti pro obchodníky

Komu je kurz určen:
Komunikační dovednosti v obchodním jednání jsou určeny nejen prodejcům, ale také dealerům, agentům, a osobám v rovnocenném, podřízeném a nadřízeném vztahu, protože i žádost kolegyni, kolegovi je vlastně obchodem. Seminář je zaměřen na zvýšení efektivity komunikace v rámci týmu, firmy a současně vůči klientům a externím partnerům.
Obsah kurzu:
  • smysl komunikace
  • jak komunikujeme a čím se liší jednotlivé komunikační typy
  • psychologie zákazníka, identifikace zákazníka
  • jednotlivé typy zákazníků a jak s nimi zacházet
  • co je cílem prodeje, struktura prodeje
  • navázaní kontaktu, zjišťování potřeb zákazníka
  • prezentace navrhovaného řešení, kupní signály, dokončení obchodu, poprodejní servis
  • zvládání obtížné komunikace (jak odpovídat na dotazy a případné námitky)
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

1 den

Vyberte termín a místo konání
Kdykoliv cz
Prezenčně
Celá ČR
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru