Popis kurzu:
Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět
Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o individuální přístup k zaměstnancům, delegování úkolů, snižování demotivace či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.
Obsah kurzu:
Manažer v hlavní roli
-
pozice manažera – nejčastější chyby, kterých se dopouštějí začínající manažeři
-
budování sebevědomí a sebedůvěry manažera
-
z kolegy nadřízeným – změna rolí a její úskalí
-
individuální komunikace manažera se zaměstnanci - typologie zaměstnanců
Manažerské kompetence
-
stanovení správného stylu vedení pomocí faktorů důvěry
-
delegování úkolů – určování pravomocí a odpovědnosti
-
sebereflexe - jak požádat zaměstnance o zpětnou vazbu
-
jak odhalit v práci zaměstnanců pracovní demotivátory a jak je odstranit
Řízení a organizování práce = práce s emocemi a předcházení konfliktů
-
jak pracovat s vlastními emocemi při vedení lidí a udržte si autoritu
-
jak pracovat s emocemi zaměstnanců a nevytvářet si domněnky
-
předcházení konfliktům - vnímání varovných signálů a práce s polaritou
Asertivita a řešení konfliktních situací
-
asertivní komunikace a její pravidla
-
jak asertivně vyjádřit postoj manažera a nenechat se manipulovat
-
konstruktivní kritika – jak pojmenovat chyby a pomoci k jejich nápravě
-
poskytování zpětné vazby zaměstnancům - jakých chyb se vyvarovat