Manažer na startovní čáře - Jak uspět v roli manažera

Popis kurzu:

Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět

Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o individuální přístup k zaměstnancům, delegování úkolů, snižování demotivace či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.

Komu je kurz určen:
  • začínajícím manažerům
  • zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného
  • začínajícím podnikatelům
  • zakladatelům start-upů
Obsah kurzu:

Manažer v hlavní roli

  • pozice manažera – nejčastější chyby, kterých se dopouštějí začínající manažeři
  • budování sebevědomí a sebedůvěry manažera
  • z kolegy nadřízeným – změna rolí a její úskalí
  • individuální komunikace manažera se zaměstnanci - typologie zaměstnanců

Manažerské kompetence

  • stanovení správného stylu vedení pomocí faktorů důvěry
  • delegování úkolů – určování pravomocí a odpovědnosti
  • sebereflexe - jak požádat zaměstnance o zpětnou vazbu
  • jak odhalit v práci zaměstnanců pracovní demotivátory a jak je odstranit

Řízení a organizování práce = práce s emocemi a předcházení konfliktů

  • jak pracovat s vlastními emocemi při vedení lidí a udržte si autoritu
  • jak pracovat s emocemi zaměstnanců a nevytvářet si domněnky
  • předcházení konfliktům - vnímání varovných signálů a práce s polaritou

Asertivita a řešení konfliktních situací

  • asertivní komunikace a její pravidla
  • jak asertivně vyjádřit postoj manažera a nenechat se manipulovat
  • konstruktivní kritika – jak pojmenovat chyby a pomoci k jejich nápravě
  • poskytování zpětné vazby zaměstnancům - jakých chyb se vyvarovat
Cíle kurzu:
  • zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní
  • osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli
  • poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat
  • naučíte se identifikovat demotivátory v práci zaměstnanců a jejich odstraněním zvýšíte jejich spokojenost
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

4 hodiny

Vyberte termín a místo konání
4. - 5. 12. 2025 cz
Prezenčně
Brno
9. - 10. 12. 2025 cz
Prezenčně
Praha 1
20. - 21. 1. 2026 cz
Prezenčně
Praha 1
17. - 18. 2. 2026 cz
Prezenčně
Praha 1
30. - 31. 3. 2026 cz
Prezenčně
Brno
28. - 29. 4. 2026 cz
Prezenčně
Ostrava
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru