MB-230 - Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.

Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.

Komu je kurz určen:

Konzultantům Dynamics 365 Customer Engagement, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Těm, kteří implementují řešení jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.

Obsah kurzu:

Modul 1: Přehled zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte základy zákaznických služeb v Dynamics 365. Nainstalujeme a nakonfigurujeme aplikaci a také se seznámíme s rolemi zabezpečení, souvisejícími aplikacemi a analytikou.

  • Vytvářejte záznamy případů
  • Související služby
  • Analytics pro službu
  • AI pro službu
  • Konfigurace zákaznického servisu

Modul 2: Správa případů
V tomto modulu se naučíte otevírat a řešit případy zákaznických služeb, a to jak ručně, tak pomocí automatizace.

  • Přehled správy případů
  • Vytváření záznamů o případech
  • Správa front
  • Směrování případů
  • Řešení případů

Modul 3: Smlouvy a oprávnění na úrovni služeb
V tomto modulu se naučíte, jak definovat a používat oprávnění a šablony oprávnění, stejně jako smlouvy na úrovni služeb a jak tyto nástroje umožňují řešení případů.

  • Přehled SLA a oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte smlouvy SLA

Modul 4: Správa znalostí
V tomto modulu se naučíte, jak vytvářet a používat správu znalostí. Dále se naučíte životní cyklus znalostních článků.

  • Přehled správy znalostí
  • Tvorba a organizace
  • Použijte znalostní obsah
  • Spravujte znalostní obsah

Modul 5: Omnichannel
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s Omnichannel pro zákaznickou službu Dynamics 365.

  • Začít
  • Směrování záznamů entit
  • Směrování a distribuce práce
  • Nakonfigurujte kanály zpráv
  • Nasazení widgetů pro chat
  • Vytvářejte inteligentní asistenční řešení
  • Integrujte robota Power Virtual Agents
  • Nástroje produktivity

Modul 6: Plánování zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak používat funkci plánování zákaznických služeb ve službě zákazníkům Dynamics 365

  • Začínáme s plánováním zákaznických služeb
  • Konfigurace plánování zákaznických služeb
  • Definování a práce s rezervovatelnými zdroji
  • Práce se službami
  • Práce s preferencemi plnění
  • Plánování servisních činností
  • Přeplánování činností služeb a nahrazování zdrojů

Modul 7: Připojený zákaznický servis
V tomto modulu se naučíte, jak používat zákaznickou službu Dynamics 365 Connected k získávání dat a pomoci s prováděním skutečných obchodních akcí s daty.

  • Začínáme s připojeným zákaznickým servisem
  • Registrace zařízení
  • Správa zařízení a interakce
  • Upozornění na IoT a odesílání příkazů
  • Modul 8: Statistiky zákaznických služeb

V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s nástroji Customer Service Insights a používat umělou inteligenci (AI) ve vašem řešení zákaznické služby Dynamics 365.

  • Jak začít s přehledy zákaznických služeb
  • Práce se statistikami volání služeb zákazníkům 
Materiály:

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle kurzu:

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:

  • Nainstalovat a nakonfigurovat aplikaci zákaznických služeb
  • Identifikovat běžné scénáře zákaznických služeb
  • Dokončit proces řešení případu
  • Analyzovat údaje o zákaznických službách
  • Automatizovat zpracování záznamů správy případů
  • Vytvářet a používat znalostní články
  • Vytvářet a používat oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
  • Práce s Omnichannel
  • Práce s propojeným zákaznickým servisem
  • Práce s plánováním zákaznických služeb
  • Práce se statistikami zákaznických služeb 
úroveň

střední

jazyk
cz en

délka kurzu

3 dny

Vyberte termín a místo konání
16. - 18. 2. 2026 cz
Online
Online
16. - 18. 2. 2026 en
Online
Online
18. - 20. 5. 2026 cz
Online
Online
25. - 27. 5. 2026 en
Online
Online
17. - 19. 8. 2026 cz
Online
Online
31. 8. - 2. 9. 2026 en
Online
Online
Kdykoliv cz
Online
Online
Kdykoliv en
Online
Online
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru