Mezi aplikace Dynamics 365 Finance and Operations patří mimo jiné Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Chain Management a Manufacturing.
Dynamics 365 Finance Vám pomůže: Automatizovat a modernizovat Vaše globální finanční operace. Monitorovat výkon v reálném čase, předpovídat budoucí výsledky a přijímat rozhodnutí na základě dat, která podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční obtížnost a riziko.
Konzultantům Dynamics 365 for Finance and Operations, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Konzultant implementuje řešení využívající možnosti jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.
Tento modul bude diskutovat o hlavních součástech Finance a podívá se na příslušné moduly.
Lekce
V tomto modulu budeme diskutovat o tom, jak vytvořit novou právnickou osobu (společnost) a nastavit a nakonfigurovat její finanční správu. Tento modul obsahuje hlavní knihu.
Lekce
Dynamics 365 Finance nabízí rozsáhlé funkce pro nastavení různých platebních možností, které jsou sdíleny mezi moduly závazků a pohledávek.
Lekce
Toto téma vysvětluje základní nastavení splatných účtů a nastavení dodavatele pro efektivní správu dodavatelů a transakcí dodavatelů v Dynamics 365 Finance.
Lekce
Můžete použít správu výdajů aplikací Dynamics 365 Finance a Operations k vytvoření integrovaného pracovního toku, kde můžete ukládat informace o platebních metodách, importovat transakce kreditní karty a sledovat peníze, které zaměstnanci utratí, když jim vzniknou náklady na vaše podnikání. Můžete také definovat zásady výdajů a automatizovat náhradu cestovních výdajů. Zadání výkazu výdajů bylo přepracováno, aby se zjednodušilo prostředí a snížila doba potřebná k dokončení výkazů výdajů. Tuto funkci můžete zapnout ve funkci Správa funkcí. Můžete přidat novou stránku nastavení a nakonfigurovat viditelnost výdajových polí a určit, která data jsou požadována, volitelná nebo nejsou k dispozici při zadávání výkazů výdajů. Když je tato funkce zapnutá, je k dispozici nový pracovní prostor výdajů. Tento pracovní prostor nahrazuje předchozí pracovní prostor výdajů a je vstupní stránkou vylepšeného vstupního prostředí. Řízení cest a výdajů má pro organizace s diskrečními výdaji silnou hodnotu. Cestovní a zábavní výdaje jsou významnou součástí kontrolovatelných výdajů společnosti. Aby bylo možné tyto náklady omezit, poskytuje správa výdajů kromě definování a hlášení o zneužitelných zásad mechanismus pro definování a použití zásad výdajů. Automatizace vstupu a náhrada výdajů na cestování a zábavu navíc snižuje náklady na zpracování oproti manuálnímu zadávání. Správa výdajů má těsnou integraci s dalšími moduly, jako jsou účty splatné, hlavní kniha, nákup a získávání zdrojů a správa projektů a účetnictví.
Lekce
Aby bylo možné provádět funkce A / R, musíte nakonfigurovat modul Pohledávky. Potom můžete vytvářet faktury zákazníků, odesílat dodací listy, používat faktury ve volném textu, které nesouvisejí s prodejními objednávkami, a přijímat platby pomocí několika různých typů plateb, jako jsou hotovost, šeky, kreditní karty a elektronické platby od vašich zákazníků. Správná správa potenciálních zákazníků a zákazníků pomáhá podnikům splnit některé z jejich požadavků, například spokojenost zákazníků. Správná správa se zároveň vyhne ztrátě kontrolou mnoha faktorů, jako je kreditní limit a blokování zpracovávané objednávky, pokud porušuje zásady společnosti. Prodejci jsou klíčem k výnosu společnosti a o jejich provize by se mělo starat po dokončení prodejního cyklu.
Lekce
Každá organizace, ať už soukromá nebo veřejná, si stanoví finanční a provozní cíle vytvářením rozpočtů. Po sestavení rozpočtu vedení sleduje činnosti v rámci rozpočtu.
Lekce
Způsob nakládání s fixními aktivy musí odpovídat mezinárodním účetním standardům i účetním předpisům v každé zemi / oblasti. Mezi požadavky mohou patřit pravidla pro zaznamenávání transakcí pořízení a vyřazení, odpisů, životnosti a odpisů a odpisů dlouhodobého majetku. Funkce dlouhodobého majetku zahrnuje mnoho z těchto standardů a pravidel.
Lekce
Materiály jsou v elektronické podobě.
Pochopit finanční povinnosti v Dynamics 365 Finance.
střední
4 dny