Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích.
Popis kurzu:
Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.
Obsah kurzu:
Předpoklady úspěšného startu na vedoucí pozici
- sebereflexe a identifikace s vaší novou rolí
- sebevědomí, sebehodnocení a sebedůvěra
- jak optimálně přejít z role spolupracovníka do role nadřízeného
Vedení lidí
- vedení sebe samých jako základ vedení druhých lidí
- analýza vašeho manažerského stylu
- individuality ve vašem týmu a jejich potenciál
Vytvoření týmu pro řešení i náročných cílů
- základy správného vedení týmu
- formulace cílů, jejich načasování a rady pro případné nedodržení stanoveného plánu
- získání podpory vašich podřízených
Komunikace nahoru a dolů
- prosazením se u nadřízených
- asertivní techniky vyjednávání
- manažerská komunikace změn
Zvládání konfliktů
- konstruktivní kritika
- naučte se přijímat zpětnou vazbu
- kontrolujte a hodnoťte, aniž byste působili autoritativně