Profesionální zákaznická péče - Pro nadstandardní zákaznický zážitek

Popis kurzu:

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty

Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.

Komu je kurz určen:
  • pracovníkům péče o zákazníky
  • konzultantům call center, informačních center, …
  • pracovníkům reklamačních oddělení
  • technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi
Obsah kurzu:

Zaměřeno na zákazníky

  • zákazníci (interní, externí) jejich význam
  • očekávání zákazníků a momenty pravdy
  • vymezení obtížných situací v praxi účastníků

Zásady efektivní komunikace se zákazníky

  • význam prvního dojmu
  • vhodné/nevhodné výrazy
  • přesvědčivá mimoslovní komunikace

Profesionální struktura rozhovoru

  • profesionální zahájení hovoru
  • analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
  • návrh řešení a přesvědčivá argumentace
  • pozitivní závěr rozhovoru

Náročné situace v rozhovoru

  • jak uklidnit rozčílené zákazníky
  • empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
  • účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi

Aplikace do praxe účastníků

  • nejčastější chyby a jak jim předejít
  • nácvik reálných situací z praxe
Cíle kurzu:
  • zlepšíte se v profesionální komunikaci se zákazníky
  • naučíte se používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
  • procvičíte si základní typy rozhovorů v modelových situací
  • získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

4 hodiny

Vyberte termín a místo konání
26. 2. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru