Reporting v Excelu

Chcete, aby vaše reporty v Excelu vypadaly profesionálně, aktualizovaly se jedním kliknutím a okamžitě zaujaly vedení i kolegy? Tento kurz vás provede od práce s daty přes analýzu až po finální vizualizaci. Naučíte se vytvářet interaktivní, přehledné a automatizované reporty, které šetří čas a zvyšují efektivitu.
Komu je kurz určen:
Kurz je určen pro pokročilejší uživatele Excelu, kteří potřebují pravidelně vytvářet přehledné reporty a vizualizace dat. Je vhodný pro analytiky, manažery, pracovníky financí, controllingu, marketingu i HR, kteří chtějí prezentovat výsledky efektivně a profesionálně.
Obsah kurzu:
• práce s databází, pokročilejší řazení, filtrování, podmíněné formátování, seskupování a souhrny
• kontingenční tabulky a grafy - tvorba a úprava
• datové nástroje - text do sloupců, dynamické dělení, odstranění duplicit
• dynamické funkce x datové nástroje
• ověřování dat
• pokročilé statistické funkce - FORECAST, LINREGRESE, COUNTIFS, AVERAGEIFS, MEDIAN, MODE, PRŮMODCHYLKA
• seznam prognózy, vážený průměr
• propojení výstupů do PowerPointu
Cíle kurzu:
Cílem kurzu je naučit účastníky vytvářet automatizované a vizuálně přehledné reporty v Excelu. Účastníci se naučí pracovat s daty z různých zdrojů, používat kontingenční tabulky, dynamické funkce a nástroje Power Query a Power Pivot. Osvojí si také principy vizuální prezentace dat – jak data zobrazit tak, aby byla srozumitelná a vypovídající.
úroveň

střední

jazyk
cz

délka kurzu

1 den

Vyberte termín a místo konání
Kdykoliv cz
Prezenčně nebo online
Celá ČR
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606

Předchozí kurzy

Navazující kurzy

Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru