Sales Expert v IT - Školení obchodních dovedností

Fungující obchod je nezbytný pro existenci každé firmy. V případě IT firem je navíc obchod komplikovanější kvůli faktorům, jako je rychlý vývoj nabízených IT řešení a  častá nemožnost si na řešení fyzicky sáhnout. Maximální kapacita kurzu je 12 osob.

Popis kurzu:

Kurz je navržen speciálně pro obchodníky v IT. Budeme diskutovat nad otázkami typu:

  • Na jakých principech stojí dlouhodobě úspěšné fungování obchodu v IT?
  • Jak oslovit a hlavně zaujmout nové zákazníky?
  • Jak prodávat produkty, které se upravují na míru a nelze si na ně fyzicky sáhnout?
  • Jak řídit obchod, abych maximalizoval šanci na úspěch?
  • Jak zrychlit prodej a odstranit zbytečné překážky v obchodě?
  • Jsou uvnitř firmy dobře nastaveny obchodní procesy? 

Lektorem školení je zkušený mentor Jaroslav Salva s 21letou praxí z IT.  

Ať jste začínající nebo zkušený obchodník, kurz vám přinese praktické nástroje a postupy, které vám pomohou posunout váš obchod na novou úroveň. Naučíte se pokládat správné otázky tak, abyste poznali potřeby zákazníka. Ukážeme si strategie a nástroje pro úspěšný obchod. Jak se zákazníkem konstantně pracovat a budovat vztah.

Komu je kurz určen:

Komukoli, kdo má co dočinění s obchodem. Ale nejvíce pomůže lidem na pozicích:

  • IT obchodník (bez ohledu na jejich zkušenost)
  • pre-sales konzultant zodpovědný za SW/HW podporu obchodu
  • obchodní manažer/ředitel.
Obsah kurzu:
Základní obchodní principy
  • Co a jak ovlivňuje zájem zákazníka?
  • Co dělat, abychom zvýšili šanci prodat?
  • Jak snadno odkrýt zákazníkovy potřeby?
Oslovení nových zákazníků
  • Co zajímá každého zákazníka?
  • Jak zaujmout nového zákazníka?
  • Jak nejlépe představit sebe a firmu, kterou zastupuji? 
Obchodní proces
  • Které kroky a v jakém pořadí je realizovat, abych zvýšil šanci na úspěch?
  • Kdy a jak začíná příprava na konečné vyjednávání o ceně?
  • Jak zkrátit obchodní proces?
Kritické obchodní situace aneb jak eliminovat
  • Proč schůzka se zákazníkem nemá pokračování?
  • Jak připravit nabídku, aby zákazníka nezajímala jen cena?
  • Jak předcházet situaci, že zákazník nereaguje na zaslanou nabídku?
  • Jak zvýšit svou šanci před cenovým vyjednáváním a během něj?
Materiály:
  • PainSheet - užitečný nástroj pro odhalování potřeb zákazníka 
  • Základ obchodního procesu
  • Postup oslovení pro nové zákazníky
Cíle kurzu:
  • Pochopit základní principy obchodu
  • Naučit se aplikovat tyto principy do každodenních obchodních aktivit
  • Připravit si postup a nástroje pro oslovení nových zákazníků
  • Vytvořit si základ vlastního obchodního procesu 
  • Naučit se, jak zvýšit úspěšnost obchodních aktivit 
úroveň

střední

jazyk
cz

délka kurzu

1 den

Vyberte termín a místo konání
Kdykoliv cz
Prezenčně
Brno
Kdykoliv cz
Prezenčně
Praha
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru