Telefonní komunikace

Naučte se správně komunikovat po telefonu.
 

Komu je kurz určen:
Seminář je určen pro všechny, kteří pravidelně telefonují s jinými lidmi – manažeři, asistenti a sekretářky, vedoucí, obchodní telefonisté a telefonisté na hot-line linkách a reklamačních linkách a další povolání.
Obsah kurzu:
Na kurzu se naučíte správně používat svůj hlas, aby zněl srozumitelně, krásně a přesvědčivě a dodržovat etiketu v telefonním hovoru. Naučíte se jak přesvědčit posluchače, či dokonce rozzlobeného telefonujícího zákazníka.
  • Telefonní komunikace - rozdíl mezi běžnou a telefonní komunikací, struktura telefonního rozhovoru, efektivní telefonní komunikace, telefon jako nástroj prodeje, nápady pro úspěšnou telefonní komunikaci
  • Komunikační základ - komunikační schéma, jazyk, vcítění se, překážky lidské komunikace
  • Slovní komunikace a technika řeči - dýchání, fonace, artikulace, obličejová gymnastika (uvolňování mluvidel), jazykolamy, modulace (neuspávat)
  • Dialog - taktika jednání a dialogu, Argumentace a protiargumentace, Podpásové techniky
  • Otázky a odpovědi - otázky, odpovědi, technika kladení otázek, kladení otázek: S. P. I. N, Metoda 4×ANO, naslouchejte
  • Nespokojený zákazník - postup při vyřizování stížnosti, jak uklidnit rozzlobené zákazníky, emocionální vydírání
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

2 dny

Vyberte termín a místo konání
Kdykoliv cz
Prezenčně nebo online
Celá ČR
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru