Naučte se správně komunikovat po telefonu.
Komu je kurz určen:
Seminář je určen pro všechny, kteří pravidelně telefonují s jinými lidmi – manažeři, asistenti a sekretářky, vedoucí, obchodní telefonisté a telefonisté na hot-line linkách a reklamačních linkách a další povolání.
Obsah kurzu:
Na kurzu se naučíte správně používat svůj hlas, aby zněl srozumitelně, krásně a přesvědčivě a dodržovat etiketu v telefonním hovoru. Naučíte se jak přesvědčit posluchače, či dokonce rozzlobeného telefonujícího zákazníka.
- Telefonní komunikace - rozdíl mezi běžnou a telefonní komunikací, struktura telefonního rozhovoru, efektivní telefonní komunikace, telefon jako nástroj prodeje, nápady pro úspěšnou telefonní komunikaci
- Komunikační základ - komunikační schéma, jazyk, vcítění se, překážky lidské komunikace
- Slovní komunikace a technika řeči - dýchání, fonace, artikulace, obličejová gymnastika (uvolňování mluvidel), jazykolamy, modulace (neuspávat)
- Dialog - taktika jednání a dialogu, Argumentace a protiargumentace, Podpásové techniky
- Otázky a odpovědi - otázky, odpovědi, technika kladení otázek, kladení otázek: S. P. I. N, Metoda 4×ANO, naslouchejte
- Nespokojený zákazník - postup při vyřizování stížnosti, jak uklidnit rozzlobené zákazníky, emocionální vydírání