Trendy a strategie ve firemním nákupu - Praktické tipy pro současnou situaci na trhu pro firemní nákupčí

Popis kurzu:

Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni.

Podobný kurz na českém trhu dosud není. Reagujeme na zásadní změny na trhu a v ekonomice, které se promítají i do práce firemních nákupčích. Získáte základní know how, které je aktualizované na současné a budoucí podmínky.

Za jeden den získáte v kurzu klíčové a nepostradatelné dovednosti pro každého nákupčího. Srozumitelně, přehledně, na praktických příkladech a hned využitelně v praxi. Navíc obdržíte bonusové materiály formou návodů, jak ihned aplikovat získané know how do praxe.

Komu je kurz určen:
  • Začínajícím i zkušeným nákupčím a manažerům nákupu všech typů firem, kteří chtějí být skutečným přínosem pro firmu.
  • Majitelům firem a managementu firem, kteří chtějí vědět, co vše mohou od nákupu získat.
  • Obchodníkům, kteří chtějí poznat práci nákupu.

Není určeno pro nákupčí, kteří vykonávají administrativní činnosti.

Obsah kurzu:
  • Ukotvení nákupního procesu - místo mezi ostatními procesy ve firmě
  • Interní klient/zákazníka jako klíč úspěchu a efektivity nákupu
  • Identifikace příležitostí pro nákladovou efektivitu
  • Zásoby jako ukazatel efektivního nákupu
  • Komoditní strategie jako nutnost současného přístupu
  • Dodavatelé, identifikace rizika, které představují
  • Strategie k dodavatelům
  • Controllingové aktivity a měření výkonnosti nákupu
  • Komunikace jako klíčová role nákupčího, na co si dát pozor
  • Měnící se role firemního nákupu, současné trendy, které přinesla post covidová
Cíle kurzu:
  • Naučíte se vytvořit a realizovat komoditní strategii (komplexní nákupní postup) jakékoliv nákupní kategorie, s kterou velmi rychle zlepšíte výsledky vašeho nákupu.
  • Získáte unikátní metodiku jak krok za krokem realizovat úspory a další přínosy nákupu.
  • Osvojíte si praktický management dodavatelů přizpůsobený současné složité situaci na trhu, pomocí kterého zajistíte stabilitu a spolehlivost vašeho dodavatelského řetězce.
  • Seznámíte se s nejnovějšími trendy v digitalizaci nákupního procesu na skutečných praktických příkladech automatizace, robotizace, elektronizace firemního nákupu.
  • Očekávejte opravdu hodně náročný den plný interaktivity, nových poznatků, diskuse a praxe.
  • Získáte praktické návody jak krok za krokem aplikovat získané poznatky do praxe.
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

8 hodin

Vyberte termín a místo konání
18. 3. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
26. 6. 2026 09:00 - 16:30 cz
Prezenčně
Praha 1
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru