Komu je kurz určen:
Tento kurz je určen všem, kteří chtějí lépe porozumět principům content marketingu a využít je v praxi. Hodí se pro začátečníky i pokročilé — pro ty, kdo se chtějí naučit plánovat a tvořit efektivní obsah, budovat značku, zvyšovat její důvěryhodnost a oslovovat nové zákazníky. Kurz nabízí ucelený přehled od základních principů až po pokročilé strategie tvorby a distribuce obsahu.
Obsah kurzu:
Úvod do content marketingu: Co je content marketing a proč je důležitý, rozdíl mezi content marketingem a tradiční reklamou
Obsahová strategie: obsahová analýza, kreativní brief, cílové skupiny a tvorba mediálních person
Tvorba obsahu: jaké typy obsahu fungují nejlépe (blogy, videa, newslettery, infografiky, podcasty…), úvod do copywritingu
SEO a optimalizace pro vyhledávače: základy SEO, klíčová slova a jak je využívat, SEO copywriting
Distribuce a propagace obsahu: jak volit mix mediálních kanálů
Trendy a inovace v content marketingu: Jak využít AI, personalizace obsahu, měření úspěšnosti a vyhodnocování dat