Základy interní komunikace - Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie

Popis kurzu:

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Komu je kurz určen:
  • začínajícím specialistům interní komunikace
  • specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
  • manažerům a vedoucím pracovníkům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací


 

Obsah kurzu:

Co je interní komunikace

  • Proč se touto oblastí zabývat
  • Základní složky interní komunikace
  • Role managementu v interní komunikaci
  • Interní komunikace v organizační struktuře firmy

Strategie interní komunikace

  • Správné nastavení
  • Cílové skupiny a jak na ně působit
  • „Tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
  • Měření efektivity interní komunikace

Nástroje interní komunikace

  • Optimální nastavení komunikačního mixu
  • Tradiční vs. elektronické nástroje
  • Periodické vs. neperiodické nástroje
  • Interní kampaně

Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace

  • Výhody a nevýhody tištěného média
  • Efektivita magazínu
  • Noviny vs. magazín
  • Vydávání časopisu krok za krokem
  • Jak na interní časopis elektronicky

Elektronická média interní komunikace

  • Styl psaní pro elektronická média
  • Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
  • Jak na efektivní intranet
  • Prvky sociálních médií v interní komunikaci 

Krizová interní komunikace

  • Co je krize v interní komunikaci
  • Základní pravidla komunikace v krizi
Cíle kurzu:
  • Seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně.
  • Naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení.
  • Zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi.
  • Poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie.
  • Poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů.
  • Nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních.
  • Získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi.
úroveň

základní

jazyk
cz

délka kurzu

4 hodiny

Vyberte termín a místo konání
27. - 28. 11. 2025 cz
Prezenčně
Praha 8
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 499 810 606
Nevybrali jste si? nevadí!

Připravíme vám školení na míru